onsdag 5 december 2012

Satanistkyrkans syn på satanism 363

Vi är, fördelaktigtvis veganer, för att orsaka minsta möjliga lidande på vår jord, att ej skada djuren, eftersom Satan tar de sörjeorsakande till helvetet. Satan straffa syndare i helvetet, varför skulle han då vara elak mot oss övriga – martyrerna, lammen – låter han vara ifred, i all vänskaplighet, giver dem till Jesus: Satan är de sedligas vän, och glädjer honom gör det att se att vissa fåtal på jorden ännu ickesyndar, så att han får mindre slit i helvetets hus. Satan, visa mig mer lidande och prövningar, låt mig hissna, svindla, gå igenom, härda ut, och lida, lida, lida. Visa mig ångesten ren och obotlig – för att sedan lära mig upptäcka dess botande meditation eller medicin. Satan, min dagliga bön som munk är: plåga mig mera, giv mig mer tortyr, så ska jag va stark och hård i tår tillbaka, giv mig mer av hårda år att bevisa min tro på sadisten, jag masochist. Tack Satan, förlåt Satan, Tröst. Hur mår du? Fråga. Munk och nunna i Satansordern – levandes i sitt eget kloster, är alltid mån om Satans hälsa – dagligt. Han mår tusen känslor, hjälp honom att reda ut nystanet av ångestladdning, tills han daddats och baddats till frid, frid. Om vi giver vår axel, lättas hans ångest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar