söndag 30 december 2012

Satanistkyrkans syn på satanism 445

Självmordsförsöket överståndet. Som synes: jag överlevde. Må hända med Satans vak. Jag är tillbaka att tala hans lära, även läran om självdestruktivitet, om tablettmissbruk, om droger, om reumatism, i hans namn. Han skadar mig, han hjälper mig. Han, orsakar tunnelns botten. Efter ännu ett självmordsförsök, jag ber till Satan. Sväljer piller på piller, vaknar upp… en ny morgon vid datorn. Detta är ej mitt sista försök, om jag ej lovar Satan, som väckte mig, att försöka stå ut med hans livsstil. Jag måste orka. Han ger och han tar. Han ger löfte om ljusare tider, jag får ej svika honom, genom att dö från hans predikningar. Barnet ska ju födas också… vid den heliga jungfru. Satan – strålande tider, du är; blid, du gråter av lycka, av stolthets tårar… må jag leva att se det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar