tisdag 18 december 2012

Satanistkyrkans syn på satanism 425

Om barnet vore mitt... skulle jag utgjuta mitt blod och ge till dig. Jag skulle sticka ut mina ögon och ge dig. Jag skulle tatuera ditt namn, Satan, på min kropp. Jag skulle; vagga, badda, begråta. Jag skulle gråta när barnet gråter, le när barnet ler. Skrik... Gråt... Om barnet vore mitt, skulle jag krama ihjäl honom, torka hans tårar, med mitt blod. Jag skulle dö och döda för barnet. Jag skulle skada barnet. Jag skulle rädda barnet. Jag skulle gråta... över barnet. Jag skulle älska, oändligt, ofattbart stort, större än mitt växande hjärta kan med. Om barnet vore mitt... skulle jag hålla bebyn i mina armar, se in i hans ansikte. Tortera hans kropp. Krossa hans kött. Suga ut allt ur honom. Suga hans blod. Underkasta mig hans muskler. Tysta honom när han gråter... älska. Jag skulle, om jag mötte barnet; älska, oändligt. Mitt blod, mitt barn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar