måndag 17 december 2012

Satanistkyrkans syn på satanism 416

Ångest… dånar. Då kommer han, viskande. Det erotiska barnet, ska födas. Min ångest må attackera. Barnet kommer och säger sig ska födas. Barnet begråter tillståndet på jorden och satanismens minimalitet. Barnet kommer, i visioner, leka, arbeta, vila. Han faller lätt för smicker och joller – att se Satan lycklig är det vackraste man kan se – låtom barnet få må bra. Barnet är, stort, litet, stolt, kinkigt, nära till de vuxnas ben. Han är känslosam. Och min ångest må sina när jag ser barnet le; han som annars aldrig ler, får lisa… Älskling, må du va glad, i elände du fötts till. Vi tar hand om dig, vi satanister i kyrkorna. Giver dig dyra ögonblick av lycka, sken, i dystert land. Må barnet känna frid från ångest. Jag älskar barnet. Må du badda mig och jag dig, barn, älskliga barn, djävulsbarnet. Jag ser dig… Satansbarn, Gudason. Din oskyddade sårbarhet – dina barnatårar. Du må uppfostras med slag och barnaaga (han vill ha en miserabel memoar), du må gråta – jag älskar dig. Älskade barn, det svarta barnet. Satan, jag älskar dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar