måndag 17 december 2012

Satanistkyrkans syn på satanism 413

De godaste människorna straffas mest på jorden. Må lidandet va som en tunnel - utan slut. Man tvingas av Satan gå genom tunneln, svart, mörk som ett självmord, och i det enorma lidandet, ska man ändock hylla Djävulen. Detta tyckes mig omöjligt - jag hotar hoppa av Satanistkyrkan och skriva dess sista blogginlägg: nedlagd kyka. Jag ofta får den impulsen, men Satan ber mig att stoppa det. Impulsen att lägga ner kyrkan på orsak av för mycket lidande och tortyr utgjutet av Satan mot mig, är ofta, ständig. Jag får dock inte ge med mig... i tunneln. Tunneln måste bestå, jag gå... utan mål, utan lisa, utan gåvor - man ska självklart va satanist utan girig och självisk tanke på gåvor som belöning för utfört lidande. Jag har nu lärt mig det; att satanstro kommer utan belöning. Att tunneln jag befinner mig i - är evig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar