tisdag 18 december 2012

Satanistkyrkans syn på satanism 423

Jag skriver med mitt blod. Jag älskar dig, Jesus. Jag skriver med mina tårar. Jag skär mig; blodet rispas, ristas. Jesus, Satan! Jag sticker mig i ögonen med kniv. Jag ristar. Jag skriver - ur mitt djup. Jesus - jag älskar älskar dig. Jag gråter... i ångest. Mina vattentårar färgar ansiktet och kudden. Tar aldrig slut, gråtattacker. Jag hukar, knäböjer, fotsulor, böjd nacke; Jesus, du konung! Satan! Er båda, voro mina förebilder. Satan; giv mig plats att älska Jesus i mitt hjärta. Kniv; skär, i mina ögon. Älskade, avgudade, dyrkade, Gudasöner. Jag blöder... mina muskler värker i reumatism. Huvudvärk. Tårar och slem. Rödgråten. Torkar tårarna, dags att gå vidare i vardan. Mitt blod, mitt kött, min själ! Begråt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar