måndag 17 december 2012

Satanistkyrkans syn på satanism 422

När man inte kan hata mer, när man hatar sina mobbare så mycket att man gråter eller vill begå självmord, av hat mot det omöjliga, det ofattbara... då väntar endast en sak: återupprättelse efterr döden. (Kollektivt) självmord är rekommenderad. Efter död ser Gud till att alla får sitt: mobbarna, syndarna, ateisterna - martyrerna, lammen, helgonen. Satan må se, hur mobbad jag är, att jag tar pilleröverdoser pga just omöjligheten i andras hat mot mig, jag måste - dö. Jag står inte ut att hata starkare, och min vända kind - tåras. Att hata så starkt, de förtappade i Babylons mobbning... jag, bespottad, slagen. Glåpord, lögner... av de förtappade - de som Satan tar omhand efter död, i helvetet. Satan, giv mig min hämnd! Skicka dessa mänskor till Helvetet, etablissemang, polis, soc, alla som har torterat mig. Hatet mitt är en tatuering - i mina ögon. Aldrig jag glömma, att jag måste dö, för att få lisa efter döden. Döden botar alla sår och ärr. Död, jag måste, det enda som återstår: i sinom tid begår vi självmord. Kan man hata starkare, slå, mörda - dö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar