söndag 30 december 2012

Satanistkyrkans syn på satanism 448

Jesus, lär mig allt du kan. Jag, satanist, vill nå dig. Jag anammar Satan och Jesus, de två bröderna, ömsom vänner, ömsom bråkande. Jesus, kom till mig och lär mig ditt budskap, bota mig. Jag, satanist, ska lyssna. Lär mig om ditt parti Jesus – KD. Lär mig partiets ideologi, om värdigt bemötande, såsom voro Jesus bemötande. Jag ska förena mig med Jesus parti, om jag får, och följa Jesus väg. En värdig behandling i Jesu namn – giva mig lisa jag som lidit så… jag som lidit som dalar, som berg, som vatten, som sten. Är jag välkommen i ett parti där jag, satanist, biktar mig? KD; taga med mig, jag gör avbön, jag ger bön. Kristdemokraterna – ni är allt, ni är – Sverige. Ni vara Guds fana, Guds ord. Lyssnar vi? Gud viskar, ropar, skriker…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar