söndag 30 december 2012

Satanistkyrkans syn på satanism 447

Hata mig, Satan. Förnedra mig tills jag bara har självmordet kvar. Gör mig liten, dig stor. Ta allt jag har, ta mitt självmedvetande i spillror. Ta mitt liv, mörda mig. Ändå, jag vänder mig till dig, för bön om ökad smärta. Giv mig mer av ditt hat. Satan, jag förlåter dig aldrig, för lidande genom åren, via personal, via ångest. Jag kommer aldrig att anamma dig fullt ut, mitt blod är besmittat. Du är, elak. Jag glömmer ej och förlåter ej. Jag älskar dig. Satan. Jesus – hjälp mig. Jesus, visa ditt kors mot Satan, nå den satanist förvirrad i sin egen dypöl, hjärntvättad, blottad på allt mänskligt liv och värde. Ta dina änglavingar, Jesus, och flyg ner till oss. Hjälp oss stå ut med din vän. Dina människostora vingar; så vita…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar