söndag 30 december 2012

Satanistkyrkans syn på satanism 443

Hat, så starkt att man mordhotar eller blir destruktiv eller självdestruktiv: begår självmord av hat mot nån. Förtjänt: av mobbing och obryddhet om andras problem. Att sko sig på andras bekostnad. Att vara – babylonsk. Väcker hos munken aggression – hat. Våld: är ej fel. Vi må predikat andra kinden, men Satan kan ej leva utan hämnden, han dör och spricker utan den baddande hämnden. Självmordet till följd av andras illvilja, står dock också. Hatet går genom blodet, rispar, ärrar. Min ilska ärrar mig för evigt. Jag hatar dem, den, och är ej nådig. Jag kallar på Satan, jag kräver: hämnd. Jag skriver med mitt blod, med min själ: hat. Jag ska tillkalla Satan med bön om rättvisa. Blodet mitt, ärret av hat, må torka – bestå. Hatets tunnel är Satan. Jag hatar Satan, älskar Satan. Han är min bödel och min räddare. Gör vad du vill med mig, jag är – din. För jag älskar dig och din smärta. Tag ut den över mig. Låt mig dela den och be och böna om att det ska ta slut. Mitt i hatet finner jag dig – delat. Du hatar dem jag hatar, du är – blod. Längre än hatet finns kvar finns han. Han hatar med dig. Blod, eviga blod; dö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar