lördag 5 januari 2013

Satanistkyrkans syn på satanism 464

Snälla hjälp mig överleva dethär, straffa mig ej, förlåt. Ta mig igenom dethär. Förlåt alla fel jag gjort, självisk ej hjälpt bröder nog, straffa mig ej. Hjälp mig att ta mig igenom galenskap, psykiatri. Förlåt för vadhelst som kan skapat detta straff, denna ångest, ögonblicklig, sekund som aldrig tar slut. Att va satanist är bland det värsta man kan vara - han torterara sina vänner, Lucifer (hans bästa vän), Sara (hans fru), satanisten... Att välja Satans vänskap är att välja tortyr, att bli agad. Han sårar sina vänner, nästan dödar. Vi väljer underkastelsen. Han är sadist. Det bästa man kan göra är att va snäll och lydig gentemot sadisten, för minsta möjliga straff. Åh, tunnel, ta mg igenom detta, Satan, du kan. Jag litar på att du ger mig lisa mot slutet. Jag litar på din godhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar