måndag 7 januari 2013

Satanistkyrkans syn på satanism 465

Hjälp! En sak man kan veta om akuta ångest-och-panikattacker, är, att de ej kan vara för evigt, om än timmtals. Nångång tar smärtan slut, medicinalt eller genom sömn. Akuta ångestanfall i timme efter timme... ansatt av Satan och frånsatt en frånvarande Gud. Hjälp mig, nån! Medicin, vila, sömn, gråt, skrik. Om man mår för dåligt för att lägga in sig på slutenpsyk. Om slutenpsyk hjälper ej tillräckligt, de gör knappt inget. Om man tvingas läkemedelsmissbruka för att överleva dagen. Om jag... finge Satans hjälp ej, så kallar jag på Jesus! Han finns! Botten nådd, tillstånd, kasta mig sönder och samman, djupare ner i smärta, sprätta upp min hud, döda mig, Satan! Attack, timtals. Ångest. Skär av mig halsen, Satan, döda mig, nån! Pilleröverdoser. Hjälp, Jesus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar