onsdag 25 maj 2011

Satanistkyrkans syn på satanism 157

Ilska är djuphet. En förbannad människa är en djup människa. Hat gör en människa stark, jag hatar och föraktar det mesta och de flesta, därför är jag den starkaste personen i Sverige. Jag blir ständigt provocerad av detta banala samhälle, det gör mig irriterad. Jag sväljer hatet varje ny dag och får inget utlopp för hatet, mer än genom att gnissla tänder i tystnadens straff. Jag är misantrop och hatar människor. Jag har så mycket hat inom mig att ni kan inte ana. Allt stängs in av sammanbitet hjärta som vägrar kännas vid sin explosion. Må Gud skydda samhället mot min vrede. Ty snart kommer explosionen, och då finns det inget liv kvar på denhär planeten när jag är klar, må blodet rinna, må atombomber skörda. Må (den kristna) Domedagen komma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar