onsdag 25 maj 2011

Satanistkyrkans syn på satanism 156

Misantropi och folkförakt.
De smartaste människorna blir ofta utsatta för mobbing av de lägre intelligenta. De smartáste därmed bör slå tillbaka mot den orättvisa behandlingen. Kritik provocerar. Jag växer i självförtroende för varje kritik jag får. Munken: ödmjukhet pga sorg eller bli sur på alla underlägsna människor man möter? Den satanistiska elitismen är en klassiker, Church of Satan har lärt att satanisten är elitist ovanför människomassan, pga sin djupare kunskap och djupare hjärta än medelsnittsmänniskan som inte är sökare. Sorg behöver inte göra en ödmjuk, utan kan föda hat. Bli förbannad och nedlåtande. Jag blir bister, irriterad, sammanbiten, tjurig och sur av människor, misantrop, förbannad och irriterad av idioter. Jag är intellektuellt överlägsen den som kritiserar mig. Varje dag får jag ta skit och då växer självförtroendet så det knakar, ty jag höjer mig då tvärtom till överlägsen min förövare. Att kritiseras är kreativt för självförtroendet. Mottar du pga överintellekt kritik och mobbing så slåss tillbaka, slåss tills blodet svider dig i ögonen. Kritik, svara: vem fan tror du att du är? När du nedvärderas, så nedvärdera mobbaren tillbaka som svar. Sänks ej utan triggas upp av kritik, jag är bättre än dig som är puckad nog att kritisera en perfektionist. Säg till dig själv: jag är felfri = alla som kritiserar mig är därför puckade dvs underlägsna. Om du är kritiserad, mobbad, kritisera tillbaka: Du är bara en nolla, håll käften och dö, din patetiska bagatell, håll käft innan jag stryper dig. Kan man säga som svar. Många skolbarn behöver höra dethär, lära sig Satans budskap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar